• Επικοινωνία
  • Σημεία Διανομής
  • Διαφήμιση
Τετάρτη, 17 Δεκεμβρίου, 2025
No Result
View All Result
Δωρεάν Συνδρομή
Εφημερίδα Ηλιοτυπία
  • Τοπικά
  • Δημοτικά
  • Πολιτισμός
  • Απόψεις
  • Τοπική Αγορά
  • Πρόσωπα
  • Aθλητισμός
  • Παραδημοτικά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
  • Τοπικά
  • Δημοτικά
  • Πολιτισμός
  • Απόψεις
  • Τοπική Αγορά
  • Πρόσωπα
  • Aθλητισμός
  • Παραδημοτικά
No Result
View All Result
Εφημερίδα Ηλιοτυπία
No Result
View All Result
Home Τοπικά

Ηλιούπολη: Νέα Μελέτη Βάζει Τέλος Στο Μαρτύριο Των Κατοίκων Πέριξ Των Σταθμών Μετρό

by Eφημερίδα Ηλιοτυπία
18/09/2025
in Τοπικά
Ηλιούπολη: Νέα Μελέτη Βάζει Τέλος Στο Μαρτύριο Των Κατοίκων Πέριξ Των Σταθμών Μετρό
Share on FacebookShare on Twitter

Οσοι κάτοικοι της Ηλιούπολης διαμένουν γύρω από τους σταθμούς μετρό «Άγιος Δημήτριος», «Ηλιούπολη» και «Άλιμος», έρχονται αντιμέτωποι σε καθημερινή βάση με «σαφάρι» για μια θέση parking. Οι δρόμοι γύρω από τους σταθμούς γεμίζουν με οχήματα κατοίκων άλλων περιοχών που χρησιμοποιήσουν το μετρό ώστε να μεταβούν στις δουλειές τους, αφήνοντας τους μόνιμους κατοίκους σε απεγνωσμένη αναζήτηση μιας θέσης καθόλη τη διάρκεια της ημέρας.

ADVERTISEMENT

Μετά από διαρκή αιτήματα των πολιτών, ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης «Ηλιούπολη Φωτεινή Πόλη» Μαρίνος Μπασούρης έφερε το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο ζητώντας άμεση επίλυση του προβλήματος. Έτσι, η δημοτική αρχή προχώρησε στην εκπόνηση μιας μελέτης η οποία έρχεται να αποκαταστήσει αυτή την αδικία, με συγκεκριμένα μέτρα προς όφελος των μόνιμων κατοίκων.

Διαβάστε Επίσης:

Νέος Κύκλος Αντιδράσεων Για Το Επίμαχο ΟικόπεδοΣτο Πάρκο «Χαλικάκι»

Επαναλειτουργεί Το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Στην Ηλιούπολη Μετά Την ΠαρέμβασηΤου Τάσου Ευσταθίου

Πόσο Κινδυνεύει Η Ηλιούπολη Από Πλημμυρικά Φαινόμενα;

Εικόνες Χάους Και Αναρχίας

Το πρώτο πράγμα που έκαναν οι μελετητές, ήταν να καταγράψουν την πραγματική εικόνα που επικρατεί στους δρόμους γύρω από τους σταθμούς μετρό. Σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης, γύρω από τους τρεις σταθμούς παρατηρούνται καθημερινά φαινόμενα όπως στάθμευση σε πεζοδρόμια και ράμπες ΑμεΑ, οχήματα σε σημεία με πινακίδες απαγόρευσης στάθμευσης (Ρ-39) ή στάσης και στάθμευσης (Ρ-40), εκ περιτροπής στάθμευση που καταλήγει σε μονίμως κατειλημμένους δρόμους και μποτιλιάρισμα λόγω διπλοπαρκαρισμάτων. Χαρακτηριστικό είναι πως η μελέτη μιλά για «υποβάθμιση της ποιότητας ζωής» και «σοβαρές προκλήσεις στη βιώσιμη κινητικότητα» εάν δεν υπάρξει άμεση παρέμβαση.

Το Πρόβλημα Σε Αριθμούς

Η απογραφή που πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο του 2024 έδειξε τη μεγάλη απόσταση ανάμεσα στις διαθέσιμες θέσεις και τη ζήτηση, τόσο το πρωί όσο και τη νύχτα. Όπως φαίνεται από τα στοιχεία στον πίνακα, ο σταθμός μετρό «Άγιος Δημήτριος» είναι αυτός που προκαλεί τα περισσότερα προβλήματα. Με μόλις 184 θέσεις και πρωινή ζήτηση που ξεπερνά τις 400, οι δρόμοι γύρω από τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, τη Λεμεσού και την Κύπρου βρίσκονται σε διαρκή ασφυξία. Ακόμη και τη νύχτα, το έλλειμμα ξεπερνά τις 150 θέσεις, δείχνοντας ότι και οι κάτοικοι δυσκολεύονται να παρκάρουν κοντά στο σπίτι τους.

Παρόμοιες δυσκολίες αντιμετωπίζουν και οι κάτοικοι γύρω από τους σταθμούς «Ηλιούπολη» και «Άλιμος». Στον σταθμό «Ηλιούπολη» η πρωινή ζήτηση υπερβαίνει την προσφορά κατά 110 θέσεις, με αιχμή στους παράδρομους της Λεωφόρου Βουλιαγμένης, όπου τα αυτοκίνητα παρκάρουν ακόμη και σε διαβάσεις. Τη νύχτα το πρόβλημα περιορίζεται σε έλλειμμα 30 θέσεων. Τέλος, στον σταθμό «Άλιμος» η εικόνα είναι επίσης δύσκολη, με προσφορά 240 θέσεων και ζήτηση που φτάνει τις 355 το πρωί και 310 τη νύχτα.

Η Λύση Προς Όφελος Των Κατοίκων

Η μελέτη δίνει σαφείς κατευθύνσεις προς τον Δήμο ώστε να προσφέρει μια βιώσιμη καθημερινότητα στους μόνιμα διαμένοντες. Κύριο μέλημα των μελετητών είναι να εξασφαλίσουν την εφαρμογή ενός συστήματος στάθμευσης που θα εξυπηρετεί κυρίως τους κατοίκους και σε δεύτερο χρόνο τους χρήστες των σταθμών μετρό, εξασφαλίζοντας, παράλληλα, έσοδα για τον Δήμο. Έτσι, η κεντρική ιδέα είναι η υιοθέτηση ενός Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης με δύο βασικούς στόχους:

  • προτεραιότητα στους κατοίκους με ζώνες αποκλειστικής στάθμευσης και ειδικές άδειες
  • ρύθμιση της στάθμευσης επισκεπτών και χρηστών μετρό με πληρωμή, χρονικούς περιορισμούς και σαφή σήμανση.

Συγκεκριμένα:

  • στον σταθμό «Ηλιούπολη», το 81% των θέσεων θα διατεθεί αποκλειστικά στους κατοίκους και το υπόλοιπο 19% σε επισκέπτες.
  • Στον σταθμό «Άγιος Δημήτριος», το 82% των θέσεων θα διατεθεί αποκλειστικά στους κατοίκους και το υπόλοιπο 18% σε επισκέπτες.
  • Στον σταθμό «Άλιμος», το 59% των θέσεων θα διατεθεί αποκλειστικά στους κατοίκους και το υπόλοιπο 31% σε επισκέπτες.

Επίσης, στα στενά που αφορά η μελέτη, θα χωροθετηθούν σαφείς θέσεις στάθμευσης με διαγράμμιση στο οδόστρωμα, θα υπάρξουν μονοδρομήσεις και τεχνολογικά μέσα ελέγχου για ενδεχόμενη παράνομη στάθμευση. Κάθε όχημα κατοίκου θα αποκτήσει ειδική σήμανση, με ειδική διαδικασία αίτησης που θα ανακοινωθεί όταν τα μέτρα έρθουν προς ψήφιση στο δημοτικό συμβούλιο.

Τι Θα Γίνεται Με Τα Οχήματα Των Επισκεπτών

Οι επισκέπτες θα μπορούν να παρκάρουν σε συγκεκριμένες θέσεις αποκλειστικά στον παράδρομο της Λεωφόρου Βουλιαγμένης, και σε 1 παραπλήσιο στενό στην κάθε περίπτωση, δίνοντας σημαντική ανάσα στους μόνιμους κατοίκους. Μάλιστα, η στάθμευση στις συγκεκριμένες θέσεις θα είναι ελεγχόμενη και επί πληρωμή, με το προτεινόμενο τίμημα να διαμορφώνεται στο 1 ευρώ/ώρα.

Η συγκεκριμένη μελέτη έχει τεθεί ήδη σε δημόσια διαβούλευση έως το τέλος Σεπτεμβρίου και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν τις προτάσεις τους με διαδικασία που έχει ανακοινωθεί στο επίσημο website του Δήμου, εδώ.

ADVERTISEMENT

Διαβάστε Επίσης:

Νέος Κύκλος Αντιδράσεων Για Το Επίμαχο ΟικόπεδοΣτο Πάρκο «Χαλικάκι»

Νέος Κύκλος Αντιδράσεων Για Το Επίμαχο ΟικόπεδοΣτο Πάρκο «Χαλικάκι»

18/09/2025
Επαναλειτουργεί Το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Στην Ηλιούπολη Μετά Την ΠαρέμβασηΤου Τάσου Ευσταθίου

Επαναλειτουργεί Το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Στην Ηλιούπολη Μετά Την ΠαρέμβασηΤου Τάσου Ευσταθίου

16/04/2025
Next Post
Η Γάτα Που Πιάνει Τα Ποντίκια

Δύο Τοπικά Μνημεία Που Πρέπει Να Διασωθούν

Comments 3

  1. gas_angel12 says:
    2 μήνες ago

    Πείτε εκεί στον απίθανο τύπο που θέλει να προσδιορίζεται ως Δήμαρχος Ηλιούπολης ότι στις επόμενες εκλογές ούτε τις ψήφους των συγγενών του δεν θα βρει.
    Με ποιο δικαίωμα αποκλείει την πρόσβαση και στάθμευσή στους πολίτες όταν αυτοί πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και έχουν δικαίωμα να σταθμεύουν όπου εξυπηρετεί (μέσα στα νόμιμα πλαίσια βέβαια). Γνωρίζει ότι πέριξ του ΜΕΤΡΟ σταθμεύουν άνθρωποι που το χρησιμοποιούν για να μετακινούνται από και προς τους χώρους εργασίας τους? Γνωρίζει ότι οι ίδιοι άνθρωποι δεν αντέχουν να πληρώνουν άλλο ένα χαράτσι? Από εκεί βρήκε να γεμίσει τα ταμεία του Δήμου?
    Με ποια λογική δίνει προτεραιότητα στους μόνιμους κατοίκους όταν όλοι ανεξαιρέτως πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και έχουν δικαίωμα στάθμευσης? Γνωρίζει τι σημαίνει ίση μεταχείριση που ορίζεται ρητά στο Σύνταγμα?
    Αν όντως θέλει να λύσει το πρόβλημα στάθμευσης, ας πάρει κατά μήκος τον παράδρομο της Βουλιαγμένης και να μαζέψει όλα τα σαράβαλα που σαπίζουν εδώ και χρόνια και να αναγκάσει τα συνεργεία να μαζέψουν τα προς επισκευή χρέπια και να τα σταθμεύσουν σε χώρους μισθωμένους, όχι να τα παρατάνε παρανόμως στους δημόσιους δρόμους. Αυτό αν θέλει να σπάσει αυγά, αλλιώς ας κάτσει λούφα στο γραφείο του.

    Απάντηση
  2. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ says:
    2 μήνες ago

    Ρωτάω αν υπάρχει τσίπα έστω και σε έναν στην παράταξη του Δημάρχου.
    Κοστολογείτε 1 ευρώ την ώρα, δηλαδή 8 ευρώ στην καλύτερη περίπτωση τη στάθμευση πέριξ του μετρό? Ποιος εργαζόμενος πολίτης έχει να πληρώσει αυτά τα χρήματα?
    Πείτε καθαρά ότι πρόκειται για εισπρακτικό χαράτσι και όχι ενδιαφέρον για τους μόνιμους κατοίκους ή εξορθολογισμός των θέσεων στάθμευσης.
    Επίσης, πολύ θα ήθελα να εξηγήσει κάποιος τι σημαίνει μόνιμος κάτοικος. Όλοι μόνιμοι κάτοικοι δεν είμαστε? Εμένα όταν σταθμεύει κάποιος έξω από το σπίτι μου γιατί δεν με “προστατεύει” κανείς? Πως μπορεί κάποιος να απαγορεύσει σε πολίτη να σταθμεύσει όπου τον εξυπηρετεί, αρκεί να μην παρακωλύει την κυκλοφορία?
    Πραγματικά είστε πολύ άσχετοι και τελείως αποκομμένοι από την κοινωνία.

    Απάντηση
  3. κ. Γιάννης says:
    2 μήνες ago

    καλησπέρα σας
    Ο κ. Δήμαρχος αντί να ασχοληθεί με τα πραγματικά προβλήματα του Δήμου, αποφάσισε να επιβάλλει ένα ακόμα χαράτσι στους δημότες ης Ηλιούπολης. Αυτή τη στιγμή η πόλη δεν έχει πεζοδρόμια, τα πάρκα είναι απεριποίητα, υπάρχουν μπάζα αφημένα παντού, η δημοτική συγκοινωνία δεν λειτουργεί, αλλά κατά τον κ. Δήμαρχο το πρόβλημα των κατοίκων είναι η στάθμευση στο μετρό.
    Αντί να βάλει πυκνή συγκοινωνία, συμπληρωματική του ΟΑΣΑ, αντί να αυξήσει τα δημοτικά πάρκινγκ, σκέφτηκε να βάλει ένα χαράτσι 8 και πλέον ευρώ στους ανθρώπους που μετακινούνται με το μετρό για να πάνε στις δουλειές τους. Σε μια εποχή που ο μισθός δεν επαρκεί να βγει ο μήνας, θα πληρώνουμε 8 ευρώ ημερησίως για να σταθμεύσουμε. Και μάλιστα σε δημόσιο δρόμο για τον οποίο πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας.
    Ποιος έχασε το φιλότιμο και την ενσυναίσθηση για να τα βρει ο κ. Ψυρόπουλος?

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Θεματικές

  • Aθλητισμός
  • Uncategorized
  • Απόψεις
  • Δημοτικά
  • Εκπαίδευση
  • Κεντρικό Θέμα
  • Παραδημοτικά
  • Πολιτισμός
  • Πρόσωπα
  • Τοπικά
  • Τοπική Αγορά
  • Τοπική Ιστορία

Σελίδες

  • Διαβάστε Την Εφημερίδα «Ηλιοτυπία»
  • Διαφήμιση
  • Δωρεάν Ψηφιακή Συνδρομή Στην Ηλιοτυπία
  • Επικοινωνία
  • Σημεία Διανομής
  • Επικοινωνία
  • Σημεία Διανομής
  • Διαφήμιση

© 2021 Εφημερίδα «Ηλιοτυπία» - Η τοπική εφημερίδα της Ηλιούπολης All rights reserved Hosted by Bake My WP.

No Result
View All Result
  • Δημοτικά
  • Τοπικά
  • Παραδημοτικά
  • Τοπική Αγορά
  • Κεντρικό Θέμα
  • Πρόσωπα
  • Επικοινωνία
  • Διαφήμιση
  • Σημεία Διανομής
  • Διαβάστε Την Εφημερίδα «Ηλιοτυπία»

© 2021 Εφημερίδα «Ηλιοτυπία» - Η τοπική εφημερίδα της Ηλιούπολης All rights reserved Hosted by Bake My WP.