Προκαλεί εντύπωση σε πολλούς συνδημότες μας η επικοινωνιακή στρατηγική του Δημάρχου. Ομολογουμένως, το νεανικό προφίλ του και η δυναμικότητα που βγάζει η εικόνα του είναι ευνοϊκές συνθήκες για μια επιθετική επικοινωνιακή στρατηγική. Ωστόσο, αυτό που διαπιστώνεται είναι πως πολλές από τις ανακοινώσεις του κ. Ψυρρόπουλου, ειδικά στα social media, δεν συνοδεύονται από την αντίστοιχη δράση στο πεδίο, δηλαδή στα πραγματικά προβλήματα της πόλης.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η ανακοίνωση για την άσκηση εκκένωσης του Δημαρχείου. Μια απλή διαδικασία πρόληψης έγινε επικοινωνιακό show, με τον κ. Ψυρρόπουλο να φωτογραφίζεται με γιλέκο που φέρει την ένδειξη «Δήμαρχος». Παρόμοια τακτική και με το ζήτημα της αστικής σήραγγας, με τον κ. Δήμαρχο να κάνει από μικροφώνου επαναστατική γυμναστική, χωρίς ωστόσο να λέει τίποτα το χειροπιαστό για τις επόμενες κινήσεις που σκοπεύει να κάνει για το θέμα.
Είναι απόλυτα θεμιτό πολιτικά και επικοινωνιακά ένας νέος Δήμαρχος να θέλει να αυξήσει την αναγνωρισιμότητά του, ωστόσο μέχρι στιγμής βλέπουμε πολλή επικοινωνία, λίγη ουσία και μπόλικες «φαντασμαγορικές» εξαγγελίες. Όσο πιο ψηλά μπαίνει ο πήχης στα λόγια, τόσο πιο δύσκολο είναι να μετουσιωθούν σε πράξεις. Χαμηλά η μπάλα, πριν να είναι αργά.